--------------------------------------------------------------------


--------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------

-------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------

35 Yıllık Arkadaşlar Kırkağaç'ta Buluştu

Kırkağaç Lisesi mezunları Kırkağaç'ta biraraya geldiler.

35 Yıllık Arkadaşlar Kırkağaç'ta Buluştu

35 Yıllık Arkadaşlar Kırkağaç’ta Buluştu

Kırkağaç Lisesinden 1977-1981 yılları arasında mezun olan 72 eski arkadaş Kırkağaç’ta bir araya geldiler. 35 yıldır okul arkadaşı olan 72 Kırkağaç Lisesi mezunu Kavun İçi Kafe de buluşurlarken, eski günleri yad ederek hasret giderdiler. İlçemizin tanınmış simalarından Birgül Eker Sarıoğlu, Bahattin Koç ve Mehmet Karaköylü’nün düzenlediği bu anlamlı buluşmaya Kırkağaç Lisesinin unutmaz öğretmenleri Mehmet Gençoğlu, Ahmet Tunalı, Ahmet Önder Türkölmez, Saruhan Sezer, Ahmet İlyas, Nilda Bayındır, Hasan Ali Çelik eşleriyle birlikte katıldılar. Zaman zaman duygusal anların yaşandığı buluşmada dönemin Kırkağaç Lisesi öğretmenlerinden Mehmet Gençoğlu’da bir konuşma yaptı. Gençoğlu böyle buluşmaların her yıl devam etmesini dilerken, hayatının en mutlu günlerinden birini yaşadığını söyledi. Bu güzel buluşma için Türkiye’nin dört bir yanında gelen eski Kırkağaç Lisesi mezunlarının yanı sıra yurt dışından da katılanlar oldu. Yaklaşık 6 saat süren toplantı, gelecek yıl yine aynı yerde aynı saatte buluşma sözüyle sona erdi. Bu anlamlı buluşmanın en dikkat çekici ve en güzel yanı ise eski Kırkağaç Lisesi mezunlarının bazısının torunuyla bazısının ise boyundan büyük çocuklarıyla toplantıya katılmasıydı.

HABER: HAKAN DEMİR(HABERTÜRK MANİSA)


















































HABER: HAKAN DEMİR(HABERTÜRK)


**********

***********

************
Güncelleme Tarihi: 09 Mayıs 2011, 23:03
YORUM EKLE
YORUMLAR
ismail YILDIRIM
ismail YILDIRIM - 8 yıl Önce

okul caglarındaki arkadaslıklar yıllar gecsede unutulmuyor
cunkı kısıler en guzel yıllarını ozamanlarda gecırıyor temız kalpler ve beyınlere yerleşen guzellıkler unutulmuyor tebrık edıyor ve daha sonraki bulusmalara herkezın katılması ıstıyorum.

gizem yurtlak (çalışkan)
gizem yurtlak (çalışkan) - 8 yıl Önce

inş ilerde bizde bu şeklde olurz çok mutlu oldm böyle bişey yapmlrına. tebrk edrm

aynur
aynur - 8 yıl Önce

valla 3 yıl önce mezun olduklarımızı bile göremiyoruz.valla helal olsun

tarık üçdal
tarık üçdal - 8 yıl Önce

kırkağaç lisesi gerçektente efsane bir okuldu.adını değiştirenleri kınıyorum bu okulun.helal olsun eski arkadaslara

herkül
herkül - 8 yıl Önce

gerçekten süper bişey gönülden kutluyorum hepsini.72 kişi ve yurt dısından gelenler.gerçekten çok anlamlı

ersen
ersen - 8 yıl Önce

vay be tam 35 yıl sonramı görüşmüşler.ne kadar güzel.tebrik ederim hepsini
ersen-soma


         Kirkagac.Net

Kirkagac.Net

Kirkagac.Net


Kirkagac.net

Kirkagac.Net --------------------------------

Kirkagac.Net

banner55


Kirkagac.Net
Kirkagac.Net

Kirkagac.Net
Kirkagac.Net

Kirkagac.Net Kirkagac.Net



< ------------------