Manisa’nın Kırkağaç ilçesinde, paylaşmanın, bereketin ve birlik beraberliğin simgesi olan geleneksel aşure hayrı bu yıl da yoğun katılımla gerçekleştirildi. Kırkağaç Belediyesi tarafından organize edilen etkinlikte, vatandaşlara aşure ikramında bulunuldu.
Çiftehanlar Camii Önünde Yoğun Katılım
Çiftehanlar Camii önünde düzenlenen etkinlikte ilçe sakinleri bir araya geldi. Kadim bir geleneği hep birlikte yaşatmanın mutluluğunu paylaştıklarını belirten Kırkağaç Belediye Başkan Yardımcısı Halil Olu da programa katılarak vatandaşlarla yakından ilgilendi ve kendilerine aşure ikram etti.
"Birliğimiz ve Bereketimiz Daim Olsun"
Belediye yetkilileri, toplumsal dayanışmayı güçlendiren bu tür etkinliklerin önemine vurgu yaparak, "Rabbim yapılan hayırlarımızı kabul eylesin. Birliğimiz, beraberliğimiz ve bereketimiz daim olsun" temennisinde bulundu. İlçede birlik ve beraberlik rüzgarları estiren geleneksel aşure hayrı, vatandaşların duaları ve teşekkürleriyle sona erdi.
HABER-FOTOĞRAF: HAKAN DEMİR(İHA)
















