--------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------

-----------------------------------------------------------------------

------------------------------------------------------------------------

------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------

------------------------------------------------------------------------

------------------------------------------------------------------------

------------------------------------------------------------------------

------------------------------------------------------------------------

------------------------------------------------------------------------

------------------------------------------------------------------------

------------------------------------------------------------------------

------------------------------------------------------------------------

EDİP BAYAT İLKOKULU “OYUNTERYAL” PROJESİYLE e-TWINNING’TE

Edip Bayat İlkokulu “Oyunteryal” projesiyle e-Twinning’te yer aldı.

EDİP BAYAT İLKOKULU “OYUNTERYAL” PROJESİYLE e-TWINNING’TE

Edip Bayat İlkokulu “Oyunteryal” projesiyle e-Twinning’te yer aldı.

Edip Bayat İlkokulu 2-B Sınıf Öğretmeni Binnur Öztürk ve öğrencileri okullarını e-Twinning platformunda, kuruculuğunu Meryem Kepir ve Sevcan Kepir adlı öğretmenlerin üstlendiği “Oyunteryal” adlı projeyle temsil etmeye başladı.

Konuyla ilgili Kirkagac.Net’e bilgi veren Edip Bayat İlkokulu 2-B sınıf öğretmeni Binnur Öztürk; “Oyun çocuğun en katkısız, en çok ruhsal doyumunu sağlayan uğraşısıdır.
Yapılan araştırmalar oyunun çocuğun zihinsel, bilişsel, dilsel ve akademik gelişimi üzerindeki önemini ortaya koyarken, oyunun eğitim öğretim sürecinden ayrı düşünülemeyeceği bir gerçektir. Hazırlanan materyaller öğrenci kullanımına sunulmadığında, sadece görsellik oluşturmak amacıyla kullanıldığında verim alınamamaktadır.

Çocuğun en temel ihtiyacı olan oyunun akademik başarının arttırılması ve kalıcı öğrenme için kullanılabileceği yapılan örnek uygulamalarda görülmüştür.
Bu noktada materyal ve oyunu birleştirme fikri ortaya çıkmış, oyunlar materyale dönüştürülmüştür.

Oyunteryallerin işlevleri ve zamanı, sınırı yıkıcı etkisi düşünüldüğünden oyun ve materyallerin daha çok birleştirildiği örnekler hazırlanması eğitimde başarıyı artıracaktır.
Ne oyun, ne materyal ikisinin birleşimi “sloganıyla başladığımız projemizle hem eğleniyor, hem öğreniyoruz.

Öğrencilerimle birlikte, her hafta bir dersle ilgili hem materyallerden hem de web 2 araçlarından faydalanarak oyunteryaller tasarlıyoruz.
Öğrencilerimizle oynarken eğleniyor, eğlenirken de öğreniyoruz” dedi.

 

HABER-FOTOĞRAF: HAKAN DEMİR(İHA)



















hakan demir

YORUM EKLE


         Kirkagac.Net