Kirkagac.Net

Kirkagac.Net

Kirkagac.Net




banner55

banner27

Kirkagac.Net

Kirkagac.Net

Kirkagac.Net

Kirkagac.Net

Kirkagac.Net

Kirkagac.Net

Kirkagac.Net


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


banner36

AKIN YAKIT “BU ÇİÇEKLERİ SOLDURMA GEDÜZ”

04 Mart 2014 Salı 21:08
Bu haber 3883 kez okundu

Kirkagac.NET Köşe Yazarı Akın Yakıt'ın yeni yazısı yayında.

AKIN YAKIT 'BU ÇİÇEKLERİ SOLDURMA GEDÜZ”

AKIN YAKIT “BU ÇİÇEKLERİ SOLDURMA GEDÜZ

Kırkağaç tren garına gittiğinizde orada bir işletme görürsünüz.


Rengarenk bir çiçek üreticiliğinin olduğu, Kırkağaç’lı tek bayan girişimci değerli insan Halide Soydan’ın çalıştırdığı yaklaşık 80 bayanın görev yaptığı, ilçe ekonomisine büyük katkı sağlayan bu sevimli çiçek üretme serasını sanırım birçoğumuz biliyoruz.

30 dönüm kapalı alan ve ısıtmalı sistemle çalışan bu nadide müessese tüm Türkiye’ye çiçek sevkiyatı yapmakta, şehirlerimiz buradan giden çiçekler ile daha da güzelleşmektedirler.


Gaziantep, Adana, İstanbul, Aydın, İzmir, Yalova ve yakın tüm ilçelere buradan çiçek sevkiyatı yapılmakta ve ilçemizin ekonomisine büyük katkı sağlanmaktadır.

Yurtdışından gelen birçok makine ve özel toprak ile adeta Kırkağaç’ımızı kavundan sonra, çiçekleri ile de tanıtmaya gayret eden, bu güzel şehrimiz gelişsin diye kendi memleketine işyeri açan ve inanın büyük bir özveriyle çalışan, bünyesinde 80 bayan, ziraat mühendisleri ve 4 erkek teknisyen barındıran mütevazı bir işletme.

Nakliyecilerimiz, yerel halkımız ve birçok insan buradan kazançlarını sağlıyorlar.
Ticaretin yanında görsel güzelliği olan bu nadide işletmemizi aynı zamanda çiçekleri seyredip stres atmak isteyen birçok vatandaşımız da ziyaret etmektedirler.


Ben, herkesin bu güzel işletmeyi görmesini yürekten temenni ediyorum…

Ancakkkkkk!

20 senedir çalışan bu işletme 1 yıl önce Belediyenin kararı ile yeşil alan ilan edildi ve neredeyse kapatılacak.

Yani altın yumurtlayan tavuk kesilecek…
Sayın Belediye Başkanı peki bu kararı alırken şunları düşündünüz mü?

1) Burada çalışan 80 bayan kardeşimiz işsiz kalacak
2) Koskoca emekler, yatırımlar boşa gidecek.
3) Şehir ekonomisi zarar görecek.
4) Kırkağaç’a gelmek isteyen diğer yatırımcılar gelmeyecek
5) Zaten kendi kabuğunda yuvarlanan Kırkağaç asla büyüyemeyecek.
6) Bu yeşil alan planı da birçok soru işaretini beraberinde getirecek.

Kırkağaç’ımızın insanı olup,zenginleşen ve başka şehirlere işyeri açıp,bu güzel ilçemize yatırım yapmayan zenginleri de biliyoruz.

Bırakın bari bu değerli kardeşimizin bin bir zorlukla hayata geçirdiği,birçok insanımıza geçim kapısı olan bu işletmeyi rahat bırakın.


Memlekette birçok yer yeşil alan ilan edilmesi gerekirken, niçin o bölgede sadece orası yeşil alan ilan edilmiştir?
Bu işletme birilerini mi rahatsız etmiştir..?
Sen bacalı değil bacasız sanayiye önem verecekken,hazır böyle de bir işletme varken acaba kimlerin önerileriyle burası yeşil alan edildi?…

Yahu zaten burası orijinal yeşil alan, her yer çiçek…

Yoksul ve muhtaç birçok insanı istihdam eden bu mütevazi işletmemiz Kırkağaç ekonomisine büyük hizmetler vermektedir. Size şunu da söyleyeyim.

Bu işletmenin kapatılacağı haberini alan birçok çevre belediye, işyeri sahibiyle temasa geçmiş olup, bu güzide işyerinin kendi il ve ilçelerinde tesisini sağlamak gayretindedirler.

4 Mart akşamı yani bugün sanıyorum Belediye Encümeni toplanacak.

Benden bu değerli encümen üyeleri kardeşlerime, arkadaşlarıma bir naçizane nasihat.
Derhal burasını yeşil alan planından çıkarın.
Yoksa hiçbiriniz burada çalışan,yoksul ve muhtaç insanların vebalini kaldıramazsınız..

Sayın Belediye Başkanım.
Biliyorum bu şehrimize güzel hizmetleriniz oldu ve devam ediyor.
Lütfen bu konuyu acilen çözün ve çalışan insanlar rahat nefes alsın.
Birkaç kişi mutlu olacak diye onlarca insanın kaderiyle oynanmayacağı konusunda sizlere güvenim tamdır.

Haydi Başkan.
Haydi Kırkağaç.
Kazanan her zaman Kırkağaç olsun…

Sizler için yine nostaljik bir video hazırladım.
Kırkağaç’ımızın o güzel şahsiyetlerini,mekanlarını bu videoda bulabilirsiniz.

Herkese saygı ve sevgilerimle..

Akın YAKIT




























Yorum Gönder

@name x

Toplam Yorum Sayısı 22

Kendi Avatarınızın Görünmesi için Üye Olun!

yeşim demir çınar@bir vatandaş 1 yıl önce yorumlandı

akın cığım sana şaka yapıyorum canım arkadaşım saradan annıyan kırkaçğaçı düzelten canım arkadaşım sen hep gül iyi ki kırkağaça geldin canım arkadaşım narman hocanın talebeleriyiz o bizi yetiştiren disiplinli hocalarım o güzel ellerinizden öperim yeşm demir çınar

0 Kişi beğendi.
Kendi Avatarınızın Görünmesi için Üye Olun!

yeşim demir çınar 1 yıl önce yorumlandı

akın çiçek bahçesinimi hepsinimi alıcaksın sana çok kızıyorum müdürümüz narman hocanın vidosunu yayınnamıyorsun mandırmaya gidip hocaya söyliycem soyalden 10 9 alan talebesini unutmaz benim hocam 1 d canim hocam disiplinli hocam akın ona göre adım larını dikkatli at yeşi demir çınar pardon sosyalden 1o 9 alan

0 Kişi beğendi.
Kendi Avatarınızın Görünmesi için Üye Olun!

somalı@takipçi 3 yıl önce yorumlandı

ağzına sağlık realiteyi ortaya döküvermişsin...

0 Kişi beğendi.
Kendi Avatarınızın Görünmesi için Üye Olun!

ismail@kırkağaçlı 4 yıl önce yorumlandı

sen ya oranın eski mal sahiplerinden biri yada akrabalarından birisin.yada icrada çalışan birisinki bu kadar emin konuşuyorsun.orası bildiğim kadarıyla macırlardan ismail mert'in tarlasıydı.tütün ekerdi oraya.onlarda yıllar önce tüm hissedarlar anlaşıp sattılar.başka birinin daha tarlası varsa bilemem.

0 Kişi beğendi.
Kendi Avatarınızın Görünmesi için Üye Olun!

kırkağaçlı 4 yıl önce yorumlandı

sen daha cahilsin nerden biliyosun işletme sahibinin olduğunu sen galiba atıyon sallıyon git mahkemeye öğren kimin diye cok biliyosan yakında içra gelir araştırında öyle yazın bilmediğini yazma bişey biliyosam yazıyomdur

0 Kişi beğendi.
Kendi Avatarınızın Görünmesi için Üye Olun!

akın yakıt@takipçi 4 yıl önce yorumlandı

değerli kardeşim..ben kimsenin avukatı falan değilim..ancak burada çalışan herkes sigortalı...ve de çalışan herkes mutlu...arzu ediyorsan işyerini ziyaret eder gerçeği görürsün...

0 Kişi beğendi.
Kendi Avatarınızın Görünmesi için Üye Olun!

bir vatandaş...@metin 4 yıl önce yorumlandı

bildiğim kadarıyla bu işyerindeki herkes sigortalı ve ayrıca sen şeffaflık arıyorsan memlekette dönen yolsuzluklara yönel onları araştır...anladınımı kardeş...

0 Kişi beğendi.
Kendi Avatarınızın Görünmesi için Üye Olun!

bir vatandaş@kırkağaclı 4 yıl önce yorumlandı

benim cahil kardeşim,bu işyeri zaten işletmenin sahibinin...yani kirası falan yok..atma ve sallama...yorum yapmak için de yorum yapma.incele ve ona göre yorum yap

0 Kişi beğendi.